Past and Future

We cannot change the past, but the future is a different story.

Uit de film: “Little Children”.

Tags: , , ,

3 Reacties to “Past and Future”

  1. treiner Says:

    de toekomst kunnen we enkel maar veranderen tot het weer verleden is hoor

    • jipened Says:

      he tof dat je een reactie achterlaat. ik begrijp wat je bedoeld. de toekomst is pas te veranderen als het heeft plaats gevonden, maar daar gaat het bij deze spreuk niet om. ik denk dat als je er zelf anders naar kijkt het ook wel kan verwoorden, alleen wil ik je vertellen waarom ik hem erop heb gezet.
      het gaat erom dat je jou eigen toekomst kan creƫren. het verleden kan je niet veranderen, want het verleden is feitelijk geworden. wat je wel met het verleden kan is het als kracht gebruiken/leerproces/inzicht, bedenk er wat leuks positief voor, om het als wijsheid in je toekomst te gebruiken.
      maar ik ben het met je eens dat veranderen niet helemaal het juiste woord is.

      ik hoop dat je het niet erg vind of het op vat als je de les willen lezen, maar vind het leuk om met je te delen.

      groetjes jip

  2. Maurice Says:

    Het is niet childeren, maar children (zonder ‘e’ in het midden).

    Leuke spreuk trouwens!

    Grtz,
    Maurice

Geef een reactie

